Jumaat, 14 Ogos 2015

nampak bulan tu terang
tapi hati aku malap
tenong awan tu tenang
tapi jiwa aku galau

hati merintih,mahu tarik kau kembali
hakikat aku masih blom ready

aku sakit,penat , lelah
sebab x di hargai
lepas kn aku itu ko mahu
cinta baru mu..semurah harga diri mu
bukan ku kata aku la permata itu
tapi sering padamu aku cuma kaca yang padu
hilang aku ...ganti mu baru
senopsis lembaran baru ciptaan kamu

lepas kan aku itu mahu mu
aku turutkan bagi ku utk kebahagian kamu
sakit....sakit....
jatung bagai mahu belerai
hati musnah hancor bekecai
tangan mu dulu hanya utk aku
tapi kini mudah bagi mu pindah ke badan itu

sakittt...mahu kunteriakk
siall nya kamu
jujur ikhlas ku pada mu
ko murah kn diri mu

senang beganti itu kamu
jujur aku masih setia menunggu kamu.

bodoh, tolol... apa lagi yang kau mahu
aku tidak perlu kan kau lagi duduk di dalam hidup ku

hancur lagi hidup dan harapan ku
aku korban smua nya petaruh kn nyawe
batin ku jugak kau seksa
mana hati mu
mana janji mu
mana setia mu
mana..... mana....

harap ku 1
jgan kerna pilihan mu nanti
nyawa ku sia sia kerna buta nya mata mu..

pergi....pergi.... tuhan tau apa balasan pada diri mu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan